Elfogadta a kormány az MTÜ javaslatát – megjelent az NTAK adatszolgáltatást módosító rendelet
2023. július 1-jétől indul adatszolgáltatás NTAK felé.
2023. január 1-jétől indul az adatszolgáltatás az NTAK felé.
Elektronikus fizetés biztosítás kötelező 2021.01.01.-től
BPA mentes szalag vásárolható 2020.01.02-től.
Online pénztárgép EURO átállás
Elkezdődött a szoftverfrissítés az EURO 150TE flexy pénztárgépen
Folytatódik az áfacsökkentés 2018. január 1-től.
Mi a pénztárgép regisztrációs kód, PTGREG? Hogyan szerezhetem be?
Az új online pénztárgépek megvásárlását valamint az Adóügyi Ellenőrző Egységének a cseréjét be kell jelentenie az adóhatóságnak.
Ehhez egy nyomtatványt, a PTGREG űrlapot kell kitölteni és eljuttatni a NAV-hoz. Az adatlapot és a kitöltését segítő szoftvert megtalálhatja az NAV honlapján, vagy ide kattintva. Az iratokat az adóhatóság ügyfélszolgálatain is kiadják.
A kitöltött adatlapot elektronikusan az ügyfélkapun keresztül, egyébként pedig postai úton is eltudjuk juttatni a NAv-hoz.
A NAV a digitális formában küldött bejelentésekre öt a postai úton továbbítottakra pedig nyolc napon belül válaszol. Egy két oldalas dokumentumot fog visszakapni, ami tartalmazni fog egy 16 jegyű számsort. Ez a pénztárgép regisztrációs kód.
A két oldalas dokumentumot a pénztárgép szervizének kell majd átadnia ahhoz, hogy üzembe tudják helyezni a pénztárgépét, vagy ki tudják cserélni, a meglévő készüléke AEE egységét. A regisztrációs kód igénylésének módjáról ide kattintva töltheti le a NAV tájékoztatóját.