Elfogadta a kormány az MTÜ javaslatát – megjelent az NTAK adatszolgáltatást módosító rendelet
2023. július 1-jétől indul adatszolgáltatás NTAK felé.
2023. január 1-jétől indul az adatszolgáltatás az NTAK felé.
Elektronikus fizetés biztosítás kötelező 2021.01.01.-től
BPA mentes szalag vásárolható 2020.01.02-től.
Online pénztárgép EURO átállás
Elkezdődött a szoftverfrissítés az EURO 150TE flexy pénztárgépen
Folytatódik az áfacsökkentés 2018. január 1-től.
Mi az üzembe helyezés?
A pénztárgépek forgalmazására és üzemeltetésére szigorú szabályok vonatkoznak, ezért a beszerzésük kicsit nehezebb feladat, mint a legtöbb műszaki cikk megvásárlása, ugyanakkor nem kell megijedni.
A pénztárgép üzembe helyezéshez a következő dokumentumokra van szükség:
- cégnév
- adószám
- aláírási címpéldány, vagy a vállalkozói igazolvány
- személyi igazolvány, jogosítvány, vagy útlevél
- regisztrációs kód (Még nem halott róla ide kattintva mindent megtudhat)
Ha sikerült kiválasztani az önnek legmegfelelőbb pénztárgépet, akkor a következő lépés a pénztárgéphez tartozó mobil szerződés megkötése. Az Online pénztárgépek mobilhálózatokon keresztül kommunikálnak a NAV szervereivel, ezért kell mobil szerződést kötni.
Minden pénztárgép forgalmazó leszerződött egy mobil szolgáltatóval ezáltal az ön által választott pénztárgéphez tartozó mobilszolgáltatóval kell szerződést kötni.
Ezután kollégánk megszemélyesíti a pénztárgépet az öntől kapott regisztrációs kód alapján. Megszemélyesítés után rögzítjük a pénztárgép memóriájába az ÁFA köröket valamint azokat az egyedi programozásokat, amiket ön kért. Kitölti a gépnaplót valamint nálunk vásárolt pénztárgép esetén megmutatja a pénztárgép működését.
Érdemes minket választani, hiszen az üzembe helyezés után önnek már csak használni kell a pénztárgépet más teendője nincs.