A FISCAL ONLINE használt pénztárgép általában bérletből visszajött tehát csak pár hónapot használt gép.
Érintő képernyős kezelő felülettel és nyomógomb billentyűzettel. Szolgáltatási és kereskedelmi tevékenységhez ajánlott. Egyszerű kezelés, sok lehetőség, olcsó üzemeltetés, költséghatékony ár. A papír egyetlen mozdulattal cserélhető; csak bele kell tennie az új tekercset és már folytathatja is a munkát. Beépített akkumlátorának köszönhetően áramszünet esetén is használható. A pénztárgép felhasználási területeit megsokszorozza, hogy digitális mérleg és vonalkód olvasó is csatlakoztatható hozzá. Ezek a pénztárgépek egy évnél nem régebbiek.
Átszemélyesítési díj: 16.500 Ft + ÁFA.
Vásárláshoz szükséges dokumentumok:
Cég esetén:
- NAV regisztrációs kód mindkét oldala (amit a NAV visszaküldütt Önöknek)
- Aláírási címpéldány másolat
- Ha nem az aláírásra jogosult intézkedik akkor 2 tanús meghatalmazás
- Személyi igazolvány, lakcímkártya másolata
Egyéni vállalkozás esetén:
- NAV regisztrációs kód, mindkét oldala (amit a NAV visszaküldütt Önöknek)
- Vállalkozói igazolás
- Ha nem az aláírásra jogosult intézkedik akkor 2 tanús meghatalmazás
- Személyi igazolvány, lakcímkártya másolata